ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم
سرخط خبرها

پای سرمایه‌گذاران روس به طرح‌های ورزشی ایران باز می‌شود| سجادی: در بوکس و پرتاب‌ها دنبال مربی روسی هستیم

  • کد خبر: ۱۴۶۱۱۰
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
پای سرمایه‌گذاران روس به طرح‌های ورزشی ایران باز می‌شود| سجادی: در بوکس و پرتاب‌ها دنبال مربی روسی هستیم
وزیر ورزش و جوانان درباره بودجه پیشنهادی دولت برای ورزش در سال ۱۴۰۲ گفت: آیت‌الله رئیسی و معاون اول رئیس جمهور، قول همه‌نوع همکاری در زمینه بودجه ورزش کشور را داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در واکنش به افزایش ناچیز بودجه ورزش اظهار کرد: سال پیش‌رو برای ورزش کشور سال بسیار پرکاری است با این حال آیت‌الله رئیسی و معاون اول رئیس جمهور قول همه‌نوع همکاری در زمینه بودجه ورزش را داده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: البته افزایش بودجه تابع فرمول و دستورالعملی است و ما شاهد نهایت همکاری و مساعد دولت بوده‌ایم. هم آیت‌الله رئیسی و معاون اول رئیس جمهور قول دادند هر جا ورزش نیاز به حمایت داشته باشد، کمک شود. ما نیز یک‌سری راهکار‌های قانونی برای افزایش درآمد از طریق ورزش داریم و از طرفی باید یکسری ابتکارات داشته باشیم تا بتوانیم از نظر درآمد به ورزش کمک کنیم. کم‌کم باید اتکای خود به منابع دولتی را کم کنیم. البته نه به‌زودی، ولی کار‌هایی را در همین زمینه آغاز کرده‌ایم.

سجادی درخصوص دیدار اخیرش با ایگور لویتین دستیار رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه گفت: دیدار بسیار خوبی بود. کم‌تر از ۵ ماه است که لویتین در ایران است. دیروز ادامه مذاکرات قبل را داشتیم و مهم‌ترین موضوع مطرح شده، پیشنهاد سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران روس در اتمام طرح‌های ورزشی ایران را مطرح کردیم و او هم تلویحا این پیشنهاد را پذیرفت و مقدمات در حال طی شدن است.

وزیر ورزش با اشاره به تولید محصولات ورزشی باکیفیت در ایران افزود: ما تولیدکنندگان خوبی در ورزش داریم اعم از تولیدکنندگان پوشاک، ادوات و ملزومات ورزشی. لویتین استقبال بسیار خوبی از این مسئله داشت و تاکید کرد در وهله اول این ملزومات را صادر کنیم و در وهله دوم به تولیدات مشترک در این زمینه برسیم. اشتراکات تولید، پروسه توزیع و طراحی با تیم مشترک انجام شود. در واقع به دنبال تولید محصول مشترک ایران و روسیه هستیم و این امر محقق هم خواهد شد.

وی افزود: ما تولیدکنندگان خوبی در تولید دستگاه‌ها و لباس‌های ورزشی داریم و محصولات ورزشی که قابلیت صادر کردن دارد را داریم. پیشنهاد تکمیلی لویتین حرکت به سمت تولیدات مشترک ورزشی ایران و روسیه بود تا بتوانیم حتی این محصولات را به کشور‌های دیگر هم صادر کنیم.

سجادی با تاکید بر حضور نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک روسیه در دیدار او با لویتین گفت: قرار شد تیم ملی هندبال روسیه سفری به ایران داشته باشد تا دو تیم، دیداری تدارکاتی باهم داشته باشند. البته در گذشته و در چند رشته جودو، شمشیربازی سابر و کشتی در روسیه دیدار تدارکاتی داشتیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نیاز ورزش ایران به جذب چند مربی خارجی افزود: ما در بوکس و پرتاب‌ها به دنبال جذب مربی از روسیه هستیم. از طرفی پیگیر تعاملات فی‌مابین فدراسیون‌ها و کار‌های تخصصی بین فدراسیون‌های ورزشی هستیم.

سجادی با اشاره به برگزاری رویداد بین‌المللی نورزگاه (اسفندماه به میزبانی کیش) افزود: از تیم‌های ملی بانوان روسیه به صورت خاص دعوت کردیم به عنوان مهمان برای حضور در رویداد نوروزگاه به ایران بیایند. مقرر شد سفیر روسیه پی‌گیری‌های لازم را انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->